zondag 19 mei 2013

Prinses Roxy

Als Roxy een vrije dag heeft,
wilt ze het liefst haar prinsessenjurk aan.
Ook al is het 28 graden buiten,
de synthetische jurk gaat aan.
Het wordt tijd dat ik voor prinses Roxy
een katoenen prinsessenjurk naai.
 
Ze heeft me vandaag geholpen met
de foto-opdracht van volgende week.
Hier alvast een preview.
Het leuke van Pure Photo Workshop is,
dat allerlei verschillende bloggers meedoen.
Het maakt niet uit of je nou wel of geen ervaring hebt.
Het gaat om de plezier die je ermee hebt!
En ondertussen leer je een heleboel.
 
Gewoon doen en lol hebben!!!


5 opmerkingen:

  1. I can't wait to see what you're doing for next week!! :) :)

    I totally agree...I love these workshops! They are totally fun, you learn so much, and you get to make new friends from around the world along the way!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achhh kijk haar nou ...zo lieffff...xxx..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje, 28 graden??? ik kom ook naar Hongarije denk ik ... beter dan hier in miezermiezer belgenlandje (hoewel we vandaag EINDELIJK nog eens een dag zon hadden)!

    Wat heerlijk ... prinses Roxy, ze flaneert als een echte!

    Mooie foto trouwens van dat glas met die spetter! Heel mooi! en dan dat roze van die jurk dat erin reflecteert ... knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze waterfoto al prachtig....je ziet het roze van de jurk.......dat kan deze week alleen maar mooier worden.
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste foto is zo mooi, het roze van de jurk dat reflecteert in het water!
    En voor Roxy een prinsessenjurk met spagettibandjes en een tule rok!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x