zaterdag 11 januari 2014

Doodle,Zentangle...

Regelmatig zit ik op Pinterest te neuzen
en ontdek ik nieuwe dingen.
Zo kwam ik een tekentechniek tegen,
waar ik nog nooit van had gehoord.
Maar eigenlijk deed ik het al en heeft iedereen het wel eens gedaan.
DROEDELEN of in het engels DOODLING.
En dan heb je ook nog ZENTANGLE.
Eigenlijk is het gewoon lekker tekenen,
zonder er bij na te denken.
Verschillende lijnen, patronen en vormen.
Het is leuk en ontspannen!
Voor je het weet,
voel je je weer helemaal ZEN! 
Neem ook een kijkje op mijn PINTEREST!


3 opmerkingen:

  1. LOVE THIS!
    - you are so talented Patricia. I have bought a few of these design books to look at and get inspired- but you really take it to the top.
    Awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, ik stond vanmiddag op de kinderafdeling van de boekwinkel met een boek over zentanglen in m'n hand. Ze zien er mooi uit, jouw doodles en ja zomaar tekenen is ontspannend, net als kleuren (of katten aaien - er ploft er nu één op m'n schoot) Nog een fijne, ontspannen zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe dat meestal op de winkel ....tijdens een tel gesprek.....erg he ???...liefs fijn weekend...x !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x