zaterdag 24 januari 2009

STARTSEIN


Roxy geeft het startsein!!



Na veel geploeter tussen de borstvoedingen door heb ik de blog in elkaar geknutseld.
Een half jaar geleden werd ik geinspireerd door het blog "Mm Zsazsa verteld". Pas later kwam ik erachter dat er vééééél meer van dat soort blogs zijn.
Nu kan ik zelf mijn creativiteit delen, vertellen over mijn moederschap of over mijn lieve vriend en zijn passie.

Marcel organiseerd vakanties voor mensen met een verstandelijke beperking. Vorig jaar hebben we voor de stichting een huis gekocht en opgeknapt in Hongarije. We noemen het huis "Villa Kakelbont" en ik heb grotendeels de inrichting mogen bepalen.




Ja, er is genoeg te vertellen en te laten zien. Ik vind het leuk het te kunnen delen met anderen!

5 opmerkingen:

  1. Wat grappig, Patricia! Ik woon net als jij in de polder -ook in Flevoland-, wij noemen ons eigen huishouden Villa Kakelbont en mijn blog maakt ook deel uit van de Ultieme Mama Blogs Lijst! Ik kom vast nog wel eens even 'buurten' op je blog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat leuk, ook pas begonnen met bloggen, ik lees ook mee met MM Zsazsa ;-)
    Bijzonder dat jullie een huis hebben gekocht in Hongarije met de bedoeling daar mensen een mooie vakantie te bieden.
    Ik 'heb' ook wat met Hongarije ;-) ons 'vakantiekind' Tibor woont daar, hij komt uit een kindertehuis, en komt in de zomervakantie een aantal weken bij ons in ons gezin!

    Ik kom vast vaker kijken!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het al meteen te moeite om te volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi, Heb je gordijnen al klaar? ik vind het een heel mooi project. Zelf kom ik ook uit de zorg maar heb er zins 3,5 jaar niet meer in gewerkt. Eigenlijk na de geboorte van onze jongste.
    Een prachtig huis, en de kleur is inderdaad villa Kakelbont.
    groetejs Raffie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Raffie
    Ik maak de gordijnen morgen af! Dan kunnen ze mee met m'n vriend, want die gaat een paar dagen eerder met een busje. Wij gaan maandag vliegen vanuit Brussel.

    Ikzelf ben nu ook gestopt met werken, maar begeleid wel reizen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x