zaterdag 30 november 2013

Sinterklaas KaPoentje...

Vanavond mogen jullie je schoen zetten!
Is dat nog 1 nachtje slapen? vraagt Roxy.
Nee Roxy, dat is vandaag.
Haar grote broer Stefan wilt een verlanglijst
voor de Sint in zijn schoen stoppen.
Waarop ik nog tegen hem mompel dat
we niet zoveel geld hebben dit jaar.
Roxy wilt graag tekeningen
voor Sinterklaas een zwarte Piet in haar laars stoppen.
 
Kijk eens wat een grappige Sinterklaas ze heeft getekend!!!
Op deze tekening staat Roxy naast Sinterklaas
en zit Piet aan tafel wat te drinken.
Tussen hun in staat de tafeltennistafel die bij ons op de veranda staat.
Roxy heeft een Nederlandse Sinterklaas en zwarte Piet getekend.
In Hongarije noemen ze de Sint, Mikulás en heeft hij een duiveltje bij zich.
 
Dit jaar ben ik niet thuis op Sinterklaasavond,
maar vier ik feest bij mijn jarige moeder in Nederland.

6 opmerkingen:

  1. Leuk je komt weer naar Nederland.....en blijf je tot de kerst ????...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Ria,
    Zolang kunnen de kinderen niet zonder me
    en mijn vriend moet weer werken in Nederland.
    Eén week! Ik ga straks vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne Sinterklaas en een fijne verjaardag (van je moeder) hier in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, erg leuke tekeningen! Veel plezier in je weekje Nederland! En dank voor reactie op mijn foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat eng: een duivel!?? Hier ook Sinterklaas, maar in plaats van Piet een enge monnik met roe en zwart geverfd gezicht... Ze brengen pinda's en mandarijnen mee. En hier kwam natuurlijk 's nachts de Nederlandse Sint pepernoten brengen :-) Fijne decembertijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Patricia,
    This drawing is so sweet.

    Merry Christmas Roxy!

    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x