donderdag 28 maart 2013

Oh dear DEER

Vandaag heb ik een nare ervaring in iets moois omgezet.

De kinderen hebben vakantie,
dus konden we lekker uitslapen.
Terwijl Roxy naar haar favoriete nederlandse
kinderprogamma's keek, liet ik de honden naar buiten
en genoot ik van m'n kopje koffie.
Even later hoorde een bonk op de deur.
Ik deed de deur open en liet de honden naar binnen.
Ik schok me een hoedje.
Voor de deur lag een kop van een hert
met een klein gewei.
Gelukkig was onze hongaarse vriend
aan het werk in ons gastenhuis.
Hij heeft de hertenkop begraven.
Ik ben blij dat Roxy niets gezien heeft.

Ik kreeg behoefte om een hertenkop te maken,
zodat het nare beeld uit mijn hoofd zou verdwijnen.
De inspiratie vond ik HIER.
Ik heb het gewei iets kleiner gemaakt.
We hadden weer een gezellige knutsel-dag!!!

12 opmerkingen:

  1. Oh, how creative the deer is. Happy Easter to you, dear, and Roxy.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie heeft er zoiets gedaan dan? Kom je daar achter?

    je hebt het wel omgezet in iets leuks. Prachtige knutsel zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lize
      Ha ha, de honden!
      Hier in het bos lopen veel herten.
      We hebben 4 honden. De grootste heeft het hert gevangen, en de kleinste nam de kop mee naar huis.
      Ja, hier is het leven soms heel anders.

      Verwijderen
  3. gelukkig heb je de nare ervaring met iets leukers weg getoverd;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dear, maar zo is de natuur soms wel. Toch wel even schrikken, lijkt me.
    Toch gaf het je wel inspiratie voor een mooi knutsel project.
    Alvast fijne paasdagen gewenst.
    (wil het bij jullie nu al een beetje lente worden?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is nogal iets anders dan dat de kat een muisje meeneemt... Gelukkig kwam er iets moois uit je handen ! Frisse layout heb je weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeumig was een horor..... bijzonder leven heb je...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yakkes !!!.....hele fijne dagen liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He get, je maakt wat mee. Mooi dat je er iets leuks mee hebt gedaan en leuk om weer eens bij je te kunnen kijken, moet ik vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch hoe je het ten goede hebt gekeerd (deze zin loopt niet lekker maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x