vrijdag 22 februari 2013

Sneeuw?...


IK HEB ZIN IN
DE LENTE!!!


9 opmerkingen:

  1. Er lijkt maar geen einde aan deze winter te komen hé! Word het vast een lange warme zomer straks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh een eigen ezeltje!! superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O neeeeee ! Ik ben er ook klaar mee, met die sneeuw. Wij krijgen ook weer dit weekend... En wat een schoonheid, jullie ezel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ook! Ik was er helemaal klaar voor en nu ligt hier ook weer sneeuw. Heel mooi hoor, maar ik heb ook wel weer zin in de zon op mijn gezicht en zonder jas naar buiten.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wie heeft daar nu geen zin in. Het vingerpopje hieronder vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spring is on its way here in California. But I do love to see your snow pictures - they make me smile.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love your sweetie pie! hope you are well and wishing you a wonderful weekend from montana..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x