maandag 8 oktober 2012

LEKKER HAPJE!

7 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je snel genoeg was om dit te fotograferen, want ik denk dat de kat, de sprinkhaan best een lekker hapje vond.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, die lopen daar toch niet los...?? Ze zijn best mooi, maar toch ook een beetje eng ;)
    Heb je nog iets uit kunnen vinden over je schapen?
    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jakkie! Maar wel een prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha Sandra, de kat liep per ongeluk door het beeld, maar had geen trek in een snack.

    Simone..snik... ik mis mijn schapen nog steeds.
    JA deze lopen hier in het wild los rond. Ik kom ze gelukkig niet vaak tegen.

    Jakkie.. ja Sjaan, als je zag hoe die sprinkhaan de kop van zijn prooi opvrat....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yakkes....wat een engerd......lopen die daar gewoon los ???...hellup !!!!...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bidsprinkhaan! Dat wollige pootje doet t me wel hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x