zaterdag 9 april 2011

Hungary

Nog even,
 en Roxy heeft een moestuin.
Roxy is gek op paarden!
Ik zie haar wel in Hongarije paardrijden.
Ik overwin mijn angsten en rij met haar mee.
Het huis wat we gekocht hebben
is inclusief hondje.
Genieten jullie ook zo van het mooie weer en
de geuren en de kleuren?

Natuurlijk blijf ik bloggen, als we in Hongarije wonen!!!
Ik wil het nieuwe avontuur, graag met jullie delen!
Dinsdag vlieg ik met mijn vriend,
voor een paar dagen naar Hongarije,
om tegels uit te zoeken voor de badkamer
en de sleuteloverdracht.

HAPPY SUNDAY x


18 opmerkingen:

  1. Nou ja meen je dat...inclusief hondje???...wat een schatje........en je dochter natuurlijk ook !! geniet liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Wat een spannende tijd voor jullie. Succes ermee.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik blijf je volgen. Wat een prachtige omgeving!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er heeeeeeerlijk uit! veel geluk en ik lees graag over jullie avonturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee spannend joh!! Blijf je trouw volgen :) mooie bloemfoto's en dat hondje is heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat spannend, het komt nu wel heel dichtbij.
    Roxy is echt heel dapper, zo'n klein meisje en dan zo'n heel groot paard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. INclusief hond? Geweldig zeg. Wat een avonturen toch. Heel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel, heel veel plezier. Dat komt goed, met zo'n koddig hondje, je eigen moestuin, zo'n prachtige dochter en als je eenmaal hebt paardgereden....wil je niet anders meer( wel eerst effe de spierpijn overwinnen). Fijn dat blijft bloggen, dan lijkt het wat dichterbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bijzondere stap! Een heerlijk vooruitzicht lijkt me. Tuinieren en paardrijden... fijn!!!
    Veel geluk,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You are now counting the days?
    Roxie is the best cared for little girl! Cute dog, too.
    Horses will love you, not to worry!
    xoxo to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net je blog ontdekt! Julie staan wel spannende tijden te wachten...
    Wel héél mooi geloof ik, Hongarije!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, een huis mét hondje kopen. En ik kan het niet helpen, maar heb zo'n zwak voor Roxy... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende foto`s en huis kopen met hondje erbij,meen je dat nou!Maar wat een scheetje,....fijn dat je blijft bloggen,.....de bloementjes op de foto zijn van een clematis ben alleen vergeten hoe hij verder heet,.....xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. te gek lijkt me dat, alles! veel geluk daar, hou ons op de hoogte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh spannend zeg en zeker prachtig. Geniet van je daagjes daar en ik kan niet wachten tot we je hongaarse avonturen kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Spannend!!! doet me denken aan het avontuur dat wij hadden, de verhuizing naar Oostenrijk. Ik wens je heel veel succes de komende tijd en maak er wat moois van! En nog heel erg bedankt voor je lieve popje, ik moest eerst even denken waar ik het aan te danken had :) Ik maak er een klein blogje van...
    Heel veel groeten, Liesbeth (Sloppop)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk, wat een avontuur!
    En fijn dat je blijft bloggen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Patries!

    Af en toe kijk ik op je blog, maar zie nog geen nieuws uit Hongarije!
    Ontzettend leuk je blog, prachtige foto's, maar hoe is het daar?
    Als je wilt mail me gerust!

    groetjes, Ella.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x