vrijdag 31 juli 2009

PINE CONE mobile



DENNENAPPELMOBIEL
Draait rond en danst in de wind :)




9 opmerkingen:

  1. Je nieuwe banner is geweldig! Lekker fris en vrolijk en helemaal potje thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar zo mooiii! Hoe doe je dat? Een werkbeschrijvingkje mhm?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Celestine
    Ik was aan het oefenen met haken, wilde al een mobiel van de dennenappels maken en PING.....ik kreeg een idee :)

    @Janine, susan en Knofje
    THANXX

    @ Tante Hilde
    1. Na een lange sliert katoen maak je een lusje en begint rond te haken (uiteinde touw in het midden)
    2. Dit heb ik puur op gevoel gedaan, want ik kan nog niet zo goed haken
    3. Als je denkt dat het groot genoeg is, leg je het op z'n koppetje en leg je de lussen van de rand over de schubben
    4.breek een oude paastak doormidden en bind ze aan elkaar vast met een touw in het midden om de mobiel op te hangen
    5. hang de appels verdeeld aan de takken zodat het in balans blijft.
    6. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt ;)
    7. Lekker expirimenteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dankjewel voor de uitleg! Ik ga dat zeker ook eensproberen, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x