dinsdag 21 april 2009

SMILE!!



Gezien bij Siepsfabriek! een PHOTOCABINE!!

5 opmerkingen:

  1. Wat grappig zeg. Hoop lol mee gehad zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg Ik ben gelijk gaan kijken. Wil ik namelijk doen!!!
    Maarrrrrr nu weet ik noet hoe de ingebouiwde webcam werkt. Heb ik nog nooit iets mee gedaan. Ga even stoeien. leuke blog trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk! Ik kom met een blogje op Kek Mama, en daar komt ook een fotootje bij, dus dat ga ik hier mooi mee doen - superbedankt!

    (ps: de lievebonnenboekjes zijn er ook in het blauw, voor Vaderdag! We hebben de inhoud van de bonnen hetzelfde gelaten als voor de mama's, maar er zitten ook blanco-bonnen bij voor je eigen ideeën!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Ozowiezo
    Kek Mama is een leuk blad, dat is goede pubiciteit!

    Na m'n vakantie ga ik in ieder geval de vliegtuigjes uitproberen.

    M'n vriend is een apart geval. Naast z'n vaste werk runt hij ook een stichting met ongeveer 80 reizen, 130 vrijwilligers en 500 deelnemers. Zelfs in Hongarije zit hij niet stil, maar dat kan hij ook niet. Een dagje baas over de afstandsbediening is meer voor zijn zoon.

    Ik zal het je laten weten als het downloaden van je site gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x