dinsdag 24 maart 2009

SOKKEN



Mijn vriend heeft voor zijn Stichting, 130 vrijwilligers in het bestand.
Eén daarvan was 5 maanden geleden bij ons op kraambezoek.
Als mijn moeder wilde weten of ik zwanger was, vroeg ze altijd, "en...kan ik al sokjes breien"? Toen het eenmaal zo ver was, had ze geen tijd of andere smoesjes.
Dit vertelde ik aan Alie (de vrijwilligster), waarop zij vertelde dat ze al heel veel sokken had gebreid en dat nog steeds doet. Dus vroeg ik natuurlijk of ze voor mij en Roxy een paar wilde breien.
In de tussentijd was ik het allang vergeten. Gisteren stond ze met de sokken voor de deur....wat een verrassing!
Ik heb haar gevraagd of ze er iets voor wilde hebben, maar dat hoefde ze niet.
Bedankt Alie.......je bent een topvrijwilligster!
Wil je ook graag zelfgebreide sokken en heb je niemand in de buurt die sokken voor je kan breien, dan kan je altijd nog een beroep doen op de breiende oma's. (moet je wel voor betalen)

5 opmerkingen:

  1. wat schattig zo bij elkaar!! Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have beautiful photos on your blog. I especially love the yellow kettle in your header! Thank you so much for your visit and lovely comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! en ook die breiende Vreemde oma's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! En hele mooie sokken. Mooi gefotografeerd ook , zo tegen die blauwe lucht!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x