donderdag 29 januari 2009

DOPPENHOND


Vier jaar heb ik met veel plezier op een dagbesteding met visueel beperkte mensen gewerkt.
Gisteren heb ik afscheid genomen en heb ik ze Roxy laten zien. Nou ja zien.......het was een heleboel ruiken, voelen en kusjes geven.
Ik vind het altijd leuk om mensen zelfgemaakte cadeautjes te geven. Maar wat ook leuk is, is om er zelf ééntje te krijgen...................een hondje gemaakt van doppen!

Het is nog winter, maar ik kreeg voorjaarsbloemen. Heerlijk ik krijg gelijk een lentegevoel!

1 opmerking:

  1. Heerlijk he, die 'lentebloemen', zoals de kinderen ze hier noemen, wij genieten er ook van, in huis, maar ook toen we van 't weekend in de tuin bezig waren, en ze overal al hun kopje boven de grond zagen steken!

    Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik was benieuwd of je vriendin uit Gambia ook een website heeft, zoiets heeft nogal mijn interesse, dus dan zou ik weleens willen kijken ;-)

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x